نکس وان موزیک

دانلود اهنگ و فیلم جدید

نکس وان موزیک

دانلود اهنگ و فیلم جدید

نکس وان موزیک

بهترین و به روز ترین فیلم و اهنگ های جدید را از این وبلاگ دانلود کنید

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی قرص قمر

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی قرص قمر

آهنگسازی و تنظیم کننده : حامد برادران / شعر: فرجام خیرالهی

Exclusive Song: Behnam Bani – “Ghorse Ghamar

photo 2018 02 04 11 58 48 دانلود آهنگ جدید بهنام بانی قرص قمر

متن آهنگ قرص قمر بهنام بانی

♪♪♫♫♪♪♯

عاشق و در به درم تویی قرص قمرم

♪♪♫♪♪♫

زده امشب به سرم که دلت را ببرم

♪♪♫♪♪♫
تویی طناز دلم محرم راز دلم

♪♪♫♪♪♫

بس که دل بردی ازم دلبر و ناز دلم

♪♪♫♪♪♫
عاشق و در به درم تویی قرص قمرم

♪♪♫♪♪♫

زده امشب به سرم که دلت روو بِبرم

♪♪♫♪♪♫
تویی طناز دلم محرم راز دلم بس که دل بردی ازم دلبر ناز دلم

♪♪♫♪♪♫
دِل دِل شده دیوونه و مست عاشقتر از این دل مگه هَست

♪♪♫♪♪♫
با تو نَفس و جان مَنی

♪♪♫♪♪♫

تا تو سرو سامان مَنی ♫

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۵
mohamad nbt

بهنام بانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی