نکس وان موزیک

دانلود اهنگ و فیلم جدید

نکس وان موزیک

دانلود اهنگ و فیلم جدید

نکس وان موزیک

بهترین و به روز ترین فیلم و اهنگ های جدید را از این وبلاگ دانلود کنید

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی معلومه کجایی

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۲۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی معلومه کجایی

همینک‌ دانلود کنید و گوش دهید به ترانه زیبای معلومه کجایی با صدای دلنشین خواننده میثم ابراهیمی

Exclusive Song: Meysam Ebrahimi | Maloome Kojaei 

اق دانلود آهنگ میثم ابراهیمی معلومه کجایی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

متن ترانه »

بی تو تک و تنهام ♩♬♫
چه سرده دستام معلومه کجایی
بی تو من و دریا بی تو شب و سرما ♩♬♫
کجایی با کی الان منم که تیره و تار و تنهام
فکرم باش یه ذره تو که فکرت یه سره زده به سر من ♩♬♫
من و یادت و شب فکر من باش یه ذره
تو که فکرت یه سره زده به سر من ♩♬♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

میثم ابراهیمی معلومه کجایی

به زودی...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی