نکس وان موزیک

دانلود اهنگ و فیلم جدید

نکس وان موزیک

دانلود اهنگ و فیلم جدید

نکس وان موزیک

بهترین و به روز ترین فیلم و اهنگ های جدید را از این وبلاگ دانلود کنید

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ ماکان بند به نام ایرانی اصل

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۶:۰۰ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام ایرانی اصل

ترانه: محسن حق نظری, تنظیم: امیر میلاد نیکزاد

Download New Music Macan BandIranie Asl

ماکان بند ایرانی اصل

 

متن آهنگ ایرانی اصل ماکان بند

با همه فرق داره چشمای تو ایرانی اصله دلبرم شیوه ی ناز تو به قاجاریه وصله
با همه فرق داره لبخند لبات جاذبه داره صورت ماه تو حتی پیش ماه کم نمیاره
آخه جون دلمی جونمو بگیر هر جا که میخوای ببرش اگه عاشقی اینه حقشه دلم هر چی که میاد به سرش
یعنی دل تو بگه هر جوری شده ناز عشقتو بخرش ...
آخه جون دلمی جونمو بگیر هر جا که میخوای ببرش دیگه عاشقی اینه حقشه دلم هر چی که میاد به سرش
یعنی دل تو بگه هر جوری شده ناز عشقتو بخرش ...
با همه فرق داره چشمای تو انقد که نجیبه خم ابروی کمون تو یه شاهکار عجیبه
خودت دیدی خاطرتت عزیز برام خیلی بی انداره دارم عاشقت میشم عجله نکن این اولشه تازه
آخه جون دلمی جونمو بگیر هر جا که میخوای ببرش اگه عاشقی اینه حقشه دلم هر چی که میاد به سرش
یعنی دل تو بگه هر جوری شده ناز عشقتو بخرش ...
آخه جون دلمی جونمو بگیر هر جا که میخوای ببرش دیگه عاشقی اینه حقشه دلم هر چی که میاد به سرش
یعنی دل تو بگه هر جوری شده ناز عشقتو بخرش ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی