نکس وان موزیک

دانلود اهنگ و فیلم جدید

نکس وان موزیک

دانلود اهنگ و فیلم جدید

نکس وان موزیک

بهترین و به روز ترین فیلم و اهنگ های جدید را از این وبلاگ دانلود کنید

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ علی خدابنده خودم خرابش میکنم

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۹ ب.ظ

دانلود آهنگ علی خدابنده خودم خرابش میکنم

 کاربران عزیز ترانه خودم خرابش میکنم با صدای علی خدابنده با تکست آماده کرده

Exclusive Song: Ali Khodabande – Kharabesh Mikonam With

fgj دانلود آهنگ علی خدابنده خودم خرابش میکنم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

متن ترانه :

هوا داره آروم آروم روشن ♬♫♪ میشه شبم با تو صبح میشه
چشای من خیره به تو و ♬♫♪ دلبریاتو رو تو قفل شده
یه کاری کردی در دلم به ♬♫♪ جز تو رو همه بسته شه
دست خودم نیست نمیتونم ♬♫♪ اصن کسی بهت وابسته شه
تو که میکشی منو میبری ♬♫♪ دلمو زخم رو بالمو کی ببنده پس
بعد رفتنت اگه نباشی از♬♫♪ ته دلش کی بخنده پس
خودم خرابش میکنم سر ♬♫♪ راه عشقمون هرچی سده
باید بهت ثابت کنم ♬♫♪ عشقم بهت بیش از حده

 
 
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۷
mohamad nbt

علی خدابنده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی