نکس وان موزیک

دانلود اهنگ و فیلم جدید

نکس وان موزیک

دانلود اهنگ و فیلم جدید

نکس وان موزیک

بهترین و به روز ترین فیلم و اهنگ های جدید را از این وبلاگ دانلود کنید

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ مهدی مقدم برگرد

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۰۰ ب.ظ

دانلود آهنگ مهدی مقدم برگرد

ترانه زیبا و شاد مهدی مقدم بنام برگرد

download: Mehdi Moghaddam | Bargard With

aw دانلود آهنگ مهدی مقدم برگرد

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

متن ترانه برگرد مهدی مقدم

وقتی که باشی حالم خوبه ♩.♬.♫ حاله ما دو تا با هم خوبه
هر چی که میشه بازم خوبه عشقه من برگرد
بیا تا حالم رو به راه شه ♩.♬.♫ میخوام که عشقم اینجا باشه
حیفه که قلبت تنها باشه عشقه من برگرد
برگرد عشق من منو ♩.♬.♫ برگردون به لحظه ای
که مثله یه عاشق واقعی منو با همه حست فهمیدی
برگرد عشق من منو ♩.♬.♫ برگردون به حالتی
که میگفتی کنارم راحتی♩.♬.♫
مگه جز عشق از من چی دیدی ♩.♬.♫
یه لحظه فکرم ازت جدا نیست ♩.♬.♫


هیچکی تو دنیا عینه ما نیست ♩.♬.♫
نگو حسی بینه ما نیست عشقه من برگرد
خیلی شبها تا صبح بیدارم ♩.♬.♫
دست خودم نیست دوست دارم ♩.♬.♫
باز از تو میخوام این بار هم عشقه من برگرد
برگرد عشق من منو ♩.♬.♫ برگردون به لحظه ای
که مثله یه عاشق واقعی ♩.♬.♫ منو با همه حست فهمیدی
برگرد عشق من منو برگردون به حالتی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۱
mohamad nbt

مهدی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی