آهنگ  زیبای محسن ابراهیم زاده با عنوان توی تک تک لحظه هام

Down load music: Mohsen Ebrahimzadeh –tuyeh tak tak lahzeham

sd دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده مرور خاطرات

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

متن اهنگ توی تک تک لحظه هام محسن ابراهیم زاده

توی تک تک لحظه هام به فکرتم عزیزم ♬!♫!♪ نذار همه دردامو من تو خودم بریزم …
پای همه رفتارات اون کارات آخه من موندم ♬!♫!♪ خوب گوش بکن این دفعه این آهنگو واسه تو خوندم
تک و تنها توی این اتاق من حوصلم هی ♬!♫!♪ سر میره دستام بی اختیار هی سمت این گوشی میره…
میدونی بعد تو من بدون تو صد بار مردم ♬!♫!♪ آخه این همه راه رو واسه چشمات بگو کی میره
شبا با مرور خاطرات تو صبح میشه از این ♬!♫!♪ علاقه مگه سر سوزنی کم میشه…
از وقتی رفتی تنهایی واسه من بی حد ♬!♫!♪ شد چی شد این آدم ساده تو دل تو مرتد شد
شبا با مرور خاطرات تو صبح میشه از این ♬!♫!♪ علاقه مگه سر سوزنی کم میشه…
از وقتی رفتی تنهایی واسه من بی حد ♬!♫!♪ شد چی شد این آدم ساده تو دل تو مرتد شد
تک و تنها توی این اتاق من حوصلم هی ♬!♫!♪ سر میره دستام بی اختیار هی سمت این گوشی میره…
میدونی بعد تو من بدون تو صد بار مردم ♬!♫!♪ آخه این همه راه رو واسه چشمات بگو کی میره
شبا با مرور خاطرات تو صبح میشه از این ♬!♫!♪ علاقه مگه سر سوزنی کم میشه…
از وقتی رفتی تنهایی واسه من بی حد ♬!♫!♪ شد چی شد این آدم ساده تو دل تو مرتد شد
شبا با مرور خاطرات تو صبح میشه از ♬!♫!♪ این علاقه مگه سر سوزنی کم میشه…

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)