نکس وان موزیک

دانلود اهنگ و فیلم جدید

نکس وان موزیک

دانلود اهنگ و فیلم جدید

نکس وان موزیک

بهترین و به روز ترین فیلم و اهنگ های جدید را از این وبلاگ دانلود کنید

طبقه بندی موضوعی

♫ دانلود موزیک جدید حست بارونه از سعید مشرقی با بالاترین کیفیت  ♫

دانلود آهنگ جدید سعید مشرقی به نام حست بارونه

Download Music Heset Baroone Saeed Mashreghi

ترانه: سعید مشرقی , موزیک: سعید مشرقی , تنظیم: سعید مشرقی

دانلود آهنگ حست بارونه سعید مشرقی

متن ترانه آهنگ حست بارونه سعید مشرقی

حست بارونه حالمو وارونه
میکنی با موهات خندهات دارومه
همه ی احساسم پیشت جا مونده اسم تو لو میده این دل وا مونده
تو رو توو چشمام دید هرکی باهام بوده
من با تو اسم در کردم عشقو از بَر کردم
هرکی توو قلبم بود همه رو رد کردم
من باهات دل گرمم غمها رو ول کردم
هر جا باشی آخر به تو برمیگردم
♪♫♪ ♪♫♪ ♪♫♪ ♪♫♪
دانلود آهنگ جدید سعید مشرقی به نام حست بارونه
♪♫♪ ♪♫♪ ♪♫♪ ♪♫♪
تو هم منو بخواه زُل بزن توو چشمام
توی دلت یکم جا وا کن برام
دستامو بگیر زیر بارون ببر
گفتم عاشقی آبرومو بخر
من با تو اسم در کردم عشقو ازبَر کردم
هرکی توو قلبم بود همه رو رد کردم
من باهات دل گرمم غمها رو ول کردم
هرجا باشی آخر به تو برمیگردم
من با تو اسم در کردم عشقو ازبر کردم
هرکی توو قلبم بود همه رو رد کردم
من باهات دل گرمم غمها رو ول کردم
هرجا باشی آخر به تو برمیگردم

دانلود با کیفیت 128

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۰
mohamad nbt

سعید مشرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی