نکس وان موزیک

دانلود اهنگ و فیلم جدید

نکس وان موزیک

دانلود اهنگ و فیلم جدید

نکس وان موزیک

بهترین و به روز ترین فیلم و اهنگ های جدید را از این وبلاگ دانلود کنید

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی به نام مو مشکی

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۰ ب.ظ

♫ دانلود  موزیک جدید مو مشکی از گرشا رضایی با بالاترین کیفیت  باشید ♫

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی به نام مو مشکی 

Download Music Moo Meshki Garsha Rezaei

ترانه: هادی زینتی , موزیک: هادی زینتی , تنظیم: حامد برادران

دانلود آهنگ مو مشکی گرشا رضایی

متن ترانه آهنگ مو مشکی گرشا رضایی

عشق یعنی روزای طلایی یه شب خوب دوتایی من کنارت بی قرارم بی قرارم
عشق خودتی با موی مشکی نگم از تو خود عشقی نگم از حالی که دارم بی قرارم
ای وای از تو دلشو ندارم بری من مگه میذارم بری امشب
ای وای از تو دلمو کجا میبری کاشکی تو بمونی نری امشب
ای وای از تو دلشو ندارم بری من مگه میذارم بری امشب
ای وای از تو دلمو کجا میبری کاشکی تو بمونی نری امشب
♪♫♪ ♪♫♪ ♪♫♪ ♪♫♪
دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی به نام مو مشکی
♪♫♪ ♪♫♪ ♪♫♪ ♪♫♪
امشب دستای تو مث رقص یه پرنده اس
میخندی تو برام خنده های تو کُشندس
هیشکی جز خودمون نمیدونه که چمونه
عشقم کار دله منو سمتت میکِشونه
ای وای از تو دلشو ندارم بری من مگه میذارم بری امشب
ای وای از تو دلمو کجا میبری کاشکی تو بمونی نری امشب
ای وای از تو دلشو ندارم بری من مگه میذارم بری امشب
ای وای از تو دلمو کجا میبری کاشکی تو بمونی نری امشب

 

دانلود با کیفیت 128

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۰
mohamad nbt

گرشا رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی